ZADANIE

Jak zbudować ofertę, która spełnia oczekiwania klienta, wyróżnia się na rynku a jednocześnie realizuje założenia strategii marki? W jaki sposób kontrolować czy nasza oferta ciągle jest konkurencyjna? Jak zorganizować efektywny system zarządzania sprzedażą i zapasem?

OBSZARY ANALIZY

Strategia marki: elementy przewagi konkurencyjnej
Drzewo Decyzyjne Klienta
Badania konkurencji
Pozycjonowanie marki
Optymalizacja ilości SKU: szerokość i głębokość asortymentu
Cykl życia produktu
Hierarchia kategorii: buttom up
Role kategorii: strategie cenowa, promocji, formatu
Stosowane miary i KPI
Cele biznesowe a KPI
Analizy i Raporty
„Rescue Plan”

ROZWIĄZANIA / KORZYŚCI

Lista kategorii asortymentowych spójna z drzewem decyzyjnym klienta oraz strategią marki.
Zdefiniowanie ról kategorii w obszarze strategii cenowej, promocji i formatu.
Pakiet procedur i raportów do zarządzania sprzedażą, marżą, promocjami i zapasem wraz z określeniem spójnych z celami biznesowymi wartości paramentów KPI.

Czy wiesz że?

Wyodrębnienie z kolekcji fashion części o długim cyklu życia z 20% udziałem w przychodzie i opracowanie dla niej prawidłowej strategii cen i promocji może przynieść 5% zwiększenie całości przychodów??